مگه میشه ماهی خرید با این گرونی😶
ماهی دوبار
ماهی دوس دارم ولی درست کردن و طعم دار کردنش سختمه. دوهفته ست میخوام سبزی پلو ماهی درست کنم هی تنبلی میکنم.
هیچی😑
هیچییی
جات خالی دیروز صبور کباب داشتیم
من مرغ خیلی دوست ندارم بیشتر ماهی
یه بار
یکبار
ی بار
هیچی من دوست ندارم
هیچی
دوس نداریم
حتی تن ماهی هم هر ۶ ماه یدونه😂
خوشم نمیاد اصلا ازش
ولی قرص امگا ۳ رو میخوریم جایگزینش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.