۷ پاسخ

من داشتم نه چرا سخت باشه کلا زایمان طبیعی درد داره ولی من دوتا طبیعی اوردم بچه اولم جفت قدامی بود بابچه دوم که خلفی بود فرقی نداشت

منم جفتم قدامیه از ۲۵هفته یکم واضح حس کردم

با جفت قدانی از کی تکونای بچه رو حس کردید؟ من هنوز حس نکردم 🥺

منم جفتم قدامیه😕

جفت قدامی و خلفی زایمانش یکیه فرق ندارن

جفت قدامی چ مشکلی داره؟

مشکلی داره مگه؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سومین جوجه مامان سومین جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ثنا و يونا🩷💙 مامان ثنا و يونا🩷💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان zahra مامان zahra هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه الهی💙 مامان معجزه الهی💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فنقل❄️🧸 مامان فنقل❄️🧸 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه
مامان مامان جوجه مامان روزهای ابتدایی تولد