نسکافه یا قهوه فوری ها ضرر دارن توی بارداری؟

۱۱ پاسخ

اره نخوری بهتره

مشکلی نداره مصرفش ولی بهتره مصرف نشه یا درصد کافئینش کم باشه و ترجیحا بدون قندش باشه
و هر روزم نخوری بهتره
ولی جایی منع مصرف نزده

اره .

آره عزیزم چیزای کافئین دار خورده نشه بهتره

اره.

بلههه

من باردار که میشم کلا از کافئین دارا خوشم نمیاد
وگرنه روزای عادی هر روز کاپوچینو میخوردم😃

من که میمیرم براااش نخورم دیونه میشمم بخدا میدونم‌خوب نیست.ولی هفته ای یک بار میخورم.

عزیزم روزی یه فنجان کوچیک نه ترجیحا غلیظ نباشه اشکال نداره

یه فنجون واسه هوس بخوری اشکال‌نداره در کل بله خوب‌نیست

بله بخاطر داشتن کافئین مجاز نیست تو بارداری بهتره نخوری

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دختر کوچولو مامان دختر کوچولو هفته سی‌ام بارداری
مامان باقلوا مامان باقلوا هفته بیست‌ونهم بارداری