۲ پاسخ

والا انگار خونریزی یه چی عادی شده...میگن بعضیا سه ماه اول دارن بعضی ها سه ماه دوم بعضی ها سه ماه سوم....جاری من زن وسواسی هس سر بچش که حامله بود تو همین ماه های ۵و۶ خونریزی کرده بود میگفت فقط با نشاسته تو اب نی نی رو نگه داشتم هی نشاسه میخوردم هی بلند میشدم حموم دستشویی وکارای خونه رو میکردم

هماتوم داشته باشی عادیه وگرنه غیر این فک نکنم

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم روزهای ابتدایی تولد
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته سی‌ام بارداری