خانما بی بی چک درکا چجوریه؟از لحاظ کیفیت
هاله کاذب داره؟

۱۰ پاسخ

نگاه مال اینطوری بود

تصویر

برا من اوکی بود درست جواب داد

عکس بی‌بی چک رو بفرست

من نه تاخیر ندارم گلم من 8 پریود میشم ببخش اگه دلهره انداختم به دلت شرمنده
انشاالله که بارداری عزیزم 🤲🤲🥹🥹

شاید واسه شما واقعأ درست باشه چون از مارکش که خیلی تعریف میکنن

میگم شایدم من زود آز دادم

من ک با درکا هاله الکی ننداخت

یه هفته دیگه

آره بابا 9 تا

منکه اول صبح بی‌بی چک میزنم هاله میندازه هم اول حالا نمیدونم من زود رفتم آز یا اونا الکین

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه قصد بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته هشتم بارداری
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ ماهگی
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان اژوان مامان اژوان هفته چهاردهم بارداری