سلام خانوما چقدر میشه رو احتمال تعیین جنسیت NT حساب کرد؟

۷ پاسخ

مال من گفت ۹۰ درصد دختر اونم یه مرکز خفن ، پسر شد😃

آخه به من گفت بهش میخوره پسر باشه بعدشم گفت احتمالا ها نکه سونوبعدی گفتم دختره شاکی بشی گفتم فقط سالم باشه مهم نیست. ولی من حالت هام مثل بارداری اولم که بچم دختره.سر بچه اولم یه سونوگرافی بود کارش عالی بود گفت احتمال ۸۰ درصد دختره و دختر شد

برای بیشتریا درست میشه یک تعداد کمیم اشتباه میشه برای من که درست در اومد انتی گفت احتمال دختره سلفریم دختر بود

مال من درست در اومد انتی دختر گفته بود آنومالی هم دختر گف

80 درصد

اگه پسر بگه 80%

از من انتی و آنومالی مثل هم گفت ولی من شک دارم نمیدونم چرا

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامانا مامان مامانا هفته بیست‌وسوم بارداری