۳ پاسخ

زینک میدم با مولتی عالی

من لیپوفولیک ب 12 میدادم خوب بود زینک موهاش رشد کرذ دکترم گفت برای مو

شنیدم زینک خوبه

سوال های مرتبط

مامان اوینا مامان اوینا هفته یازدهم بارداری
مامان نویان👼💙 مامان نویان👼💙 ۱۴ ماهگی