این شکم پونزده هفته اس یا هفت ماهه؟؟؟؟😐

تصویر
۱۴ پاسخ

۷ماهه👋🤣

نی نی دختره؟شکمت ب دختر میخوره

این نفخه 😅

طبیعیه عزیزم اندازس

زایمان چندمته

البته فک کنم خودتون هم قبلا شکم داشتید ولی بچه ماشاالله الان دیگه بزرگ شده

من هفتم تا تو پایین تره ولی شکمم بزرگتراز شکم تویه نمیدونم چرا ولی خودمم یکم شکمم داشتم

بالا کلا نفخه😂

۸ ماهه😅

بالا هاش که همش نفخه دختر نینی اون پایینه 😂

من الان شکمم یکم از این بزرگتره

نفخههه

نفخه بعدا کوچیکتر میشه

ینی میگی بزرگه؟

سوال های مرتبط

مامان عیدی خدا مامان عیدی خدا هفته نوزدهم بارداری
مامان عزیزگولو🩷🪷 مامان عزیزگولو🩷🪷 هفته سی‌وششم بارداری