تو هفته من بزرگی شکم هنوز نفخه یا بچه اس عزیزان

۷ پاسخ

عزیزم جواب آزمایش آوند

عزیزم جواب آزمایشت اومد چی گفتن

وا مگه نفخ دیگه چقده🤣اون نی نی هست

نه دیگه نفخه تمومه از ۱۳ هفته به بعد بچس

ازهمون اول به من میگفتن نفخه
هرچی بزرگتر شد😂

ن بچه اس عزیز

دگ داره بچه میشه😆😆

سوال های مرتبط

مامان پاستیل 😍🩷 مامان پاستیل 😍🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری