میگم شیاف پروستژن تو هفتهذهای من بده بزارم؟

۵ پاسخ

ن من میزارم چرا بد باشه

منم میزارم

دکتر من گفت تا ۳۴ هفتگی بذار

من تا۳۶هفته باید بزارم

نه چرا بد باشه

سوال های مرتبط

مامان شایان و تودلی مامان شایان و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری