خانما بهترین زمان برای ختنه کی هست؟؟

۶ پاسخ

۴۰ روزگی

من 24 روزگی بردم ختنه کردم بخیه زد فقط ادرار اولش اذیت شد بعدش اروم بود زیاد اذیت نشد 4 روزه بخیه هاش خوب شد

من چهل روزگی ختنه کردم اصلا متوجه نشد

بستگی به وزن نی نی داره. من ۱۵ روزه بود ختنه کردم

دکتر پسر من گفت دو تا چهار ماه

هرچه زودتر بهتر از چهلمش به بعد. چون کوچیکه هیچی نمیفهمه

سوال های مرتبط

مامان کوچک 🩵 مامان کوچک 🩵 ۲ ماهگی
مامان محسن مامان محسن ۱۲ ماهگی
مامان اورهان 💙 مامان اورهان 💙 ۶ ماهگی
مامان آیهان💙 مامان آیهان💙 ۱۶ ماهگی