۱۰ پاسخ

من بعد ۴۰ روزگی انجام دادم که یکم بچه جون داشته باشه فکر میکنم ۵۰ روزگی بود ده روز بعدشم بردم برای واکسن ۲ ماهگی .

قبل ۴۰روزگیش خیلی بهتره هر چقد بزرگتر بشه بیشتر اذیت میشه

دوماهگی خوبه یک هفته بعد واکسن

هر چی کوچکتر بهتر کمتر اذیت میشه

من پسرمو‌بردم‌دکتر گفت خیلی خوب کردی زودتر اوردی چون بچه زیر ۱ ماه سیستم ایمنیش از مادره قویه بعد ۴۰ روز خودش بدنش گلبول تولید میکنه ضعیفه

ازنظرمتخصص اطفال بهترین سن میگن یک سال به بالا.ولی جراح که ختنه میکنه میگه ازهمون کوچیکی.دکترپسرم بمن گفت بزار لااقل ۶ماه بشه بعد ختنه کن

۲۵ یا ۳۰ روزگی هرچی زودتر بهتر کمتر اذیت میشه درکل چیزی نمیفهمه

قبل از ۴۰ روزگی فرصت خوبیه

بعددوماهگی ،منم بعددوماهگیش میبرم ان شاالله

من پسرم اولم رو ۲۹روزش بود ختنه کردم این پسرمم بدنیا بیا ب امید خدا ۱ماهگی

سوال های مرتبط

مامان اورهان 💙 مامان اورهان 💙 ۶ ماهگی
مامان پارسا مامان پارسا ۱۴ ماهگی
مامان آروین مامان آروین ۶ ماهگی
مامان محسن مامان محسن ۱۲ ماهگی
مامان 🤴دنیام پسرام مامان 🤴دنیام پسرام ۹ ماهگی
مامان کوهیار مامان کوهیار ۵ ماهگی
مامان کوچک 🩵 مامان کوچک 🩵 ۲ ماهگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی