دوستان موقع اقدام گرمی جات بخورم یا سردی جات؟؟؟؟

۳ پاسخ

من گرمیجات میخوریم
بعدم دمنوش تخم هویج از روز اول تا ۵ پریودی برا گرم کردن رحم
بعد از روز ۵ تا ۱۶ پریودی دمنوش زنجبیل و زعفران و دارچین و هل
بعد دمنوش آویشن و رازیانه و دارچین هم روزی یه لیوان بخور ولی تو خونریزی نخور این همشون برا گرم کردن رحمه

از قبلش گرمیجات بخور رحمتو گرم نگه دار و از پریودی اروغن سیاهدونه ماژ بده

فرقی نداره نباید به بچه فکر کنید تا استرس نداشته باشین زودتر میگیره

سوال های مرتبط

مامان مامان فسقلی ها مامان مامان فسقلی ها هفته بیست‌وششم بارداری