۵ پاسخ

فقط با پزشکت هماهنگ کن شما در حال حاظر استامنیفون ساده میتونی

من وقتی سرماخوردم تاتونستم خودم رو با سوپ و سیبو ایطور چیزا خوب کردم ی روز خیلی دگ حالم بدشددکتر گفت میتونی استامینوفن۳۲۵بخوری اونم فقط یبار خوردم نمیدونم ایطوری خیالم راحت تر بود.شماحتما تحمل نکردی دکتر برو.

عزیز تا میتونی داروی شیمیایی مصرف نکن در نهایت استامینوفن ۳۲۵، آب جوش عسل و لیمو روزی چند بار، بخور آب داغ، بخور بابونه، اگر پشگل ماچلاق داری هم عالیه سریع خوب میشی
من خودم امتحان کردم ۴روزه خوب شدم

اب ولرم وعسل ابلیمو
شیر ولرم وکمی زرد چوبه اگه خوب نشدی دیفن هیدرامین ساده واستامینوفن ساده واموکسی سیلین میتونی استفاده کنی من یه هفته پیش سرما خوردم اینا رو خوردم خوب شدم تا میتونی ویتامین سی بخور که سیستم ایمنی بدنت قوی بشه زودتر خوب بشی من در کنار اینا دوتا سرم و۵ امپول تقویتی زدم که زود خوب شدم 🥺

استامینوفن ۵۰۰دیفن هیدرامین ساده آبنبات گلودرد اگه گلودرد داری آزیترومایسین ۵۰۰روزی یکی بخور

سوال های مرتبط

مامان دوقلو👧🏻👦🏻 مامان دوقلو👧🏻👦🏻 ۸ ماهگی
مامان 🐣جوجه مامان 🐣جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان یاس مامان یاس هفته بیست‌وششم بارداری
مامان امیرحسام مامان امیرحسام هفته بیست‌وششم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان عایشه گلی مامان عایشه گلی هفته سی‌ام بارداری