۵ پاسخ

دکتر من گفت ۳۸ هفته و ۳ روز به امید خدا سزارینت میکنم

اره اوکیه با خیال رااااحت برو بکو درش ببارن

من ۳۸هفته ۲روزم فردا عمل میشم

آره عزیزم چرا صبر نمیکنی طبیعی بیاد

ارع

سوال های مرتبط

مامان دختری مامان دختری ۱۰ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۰ ماهگی
مامان دختر و پسر مامان دختر و پسر ۷ ماهگی