من ۱۷ هفته بودم خوردم
چن روز پیش هم خوردم پشت سر هم چن کاسه ب چس مثقال زعفرون چی میخواد بشه غلیط ک نی
بخور بابا من شربت زعفرون هم میخورم 🫡
منم هر کس شعله زرد درست میکنه میخورم تا حالا در حد دو قاشق
درحدمتعادل نه زیادنه کم
اره بابا
به نظرم نخورید بهتره
در حد یه قاشق بخور
منکع ریسک نکردم بخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.