برام نذری شله زرد اوردن، ۱۴ هفتمه بخورم؟

۷ پاسخ

من ۱۷ هفته بودم خوردم
چن روز پیش هم خوردم پشت سر هم چن کاسه ب چس مثقال زعفرون چی میخواد بشه غلیط ک نی

بخور بابا من شربت زعفرون هم میخورم 🫡

منم هر کس شعله زرد درست میکنه میخورم تا حالا در حد دو قاشق

درحدمتعادل نه زیادنه کم

اره بابا

به نظرم نخورید بهتره

در حد یه قاشق بخور
منکع ریسک نکردم بخورم

سوال های مرتبط

مامان گندم🎀🍼 مامان گندم🎀🍼 ۵ ماهگی
مامان مامان شایلین مامان مامان شایلین ۱ ماهگی
مامان رستا خانوم🩷 مامان رستا خانوم🩷 ۵ ماهگی
مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان پناه کوچولو. مامان پناه کوچولو. ۴ ماهگی
مامان تو دلیم🩷🩷🩷 مامان تو دلیم🩷🩷🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان ویهان 💙👼 مامان ویهان 💙👼 ۴ ماهگی