۳ پاسخ

من بیسکوییت سرلاک دادم طعم شیرخشک میدن

من اصلا بیسکویت مادر نمیدم چون ارزش غذایی‌نداره به جاش فرنی حریره بادوم و سوپ‌میدم یا اتمیل

از ۶ ماه

سوال های مرتبط

مامان 🤍معجزه خدا🤍 مامان 🤍معجزه خدا🤍 ۱۱ ماهگی
مامان دخملم🌛ماهلین🎀 مامان دخملم🌛ماهلین🎀 ۱ سالگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱ سالگی
مامان محنا و مهدی مامان محنا و مهدی ۱ سالگی
مامان پسرک قشنگم مامان پسرک قشنگم ۱۱ ماهگی
مامان مهران مامان مهران هفته چهاردهم بارداری
مامان پسرم امیرحسین❤ مامان پسرم امیرحسین❤ ۱۷ ماهگی