سلام خانما تو هفته من تیرکشیدن واژن دارید؟

۸ پاسخ

یه مادر باردار تو دوران بارداری همه چیزو تجربه میکنه
چیزایی که اگه یه درصد مردا تجربه میکردن روزی صدبار نار و نوز داشتن برامون

منم دارم خیلی میترسم 😒😒😒

بله من

اره عزیزم منم دارم طبیعیه رحم بزرگ شده

اره طبیعیه

آره کلا هرچند وقت هست

شدید🥲ولی کم کم بهتر شدم هر از گاهی هم الان دارم

اره طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نازنین رقیه مامان نازنین رقیه ۷ ماهگی
مامان سبحان مامان سبحان ۶ ماهگی
مامان نیلماه🌙🩷 مامان نیلماه🌙🩷 هفته سی‌وسوم بارداری