۴ پاسخ

الان بهتر شده پسرتون حساسیتش

بچه منم ۸ ماهشه اینجوری البته پسرمن صورتش جوش میزنه الان دکترتغذیه ورشدبردم بهم برنامه غذایی داده دارم ۵ روز۵ روزتست میکنم شمادلستر ماکارونی هم نخورآجیل هم نخورمن خودم فقط برنج سیب زمینی مرغ میخورم تازه گوشت گوسفند وتخم مرغ اضافه شده

تا یک‌سالگی اوکی میشه ببین فقط که نباید لبنیات و گوشت گاو نخوری هر چیزی که توش سویا یا شیر خشک داشته باشه نباید بخوری
من همیشه همه رو چک میکنم

عزیزم منم بچم ب لبنیات و گوشت حساسیت داره
میگن معمولا یک سالگی تموم میشه
ولی برای بعصی ها تا دو سالگی و سه سالگی میمونه بعضی هاهم پنج سالگی
اما معمولا یک سالگی تموم میشه ولی من خداروشکر شیرخشک میدم لازم نی رعایت کنم

سوال های مرتبط

مامان 💙مهراد 💙 مامان 💙مهراد 💙 ۱۰ ماهگی
این بچه داره یکسالش میشه آخر نفهمیدم آلرژی به پروتئین گاوی داره یا نداره شاید چون علائم آشکاری مثل مدفوع خونی و خلطی و اگزمای پوستی نداشت
بهترین فوق تخصص های گوارش ،اطفال ،و آلرژی تهران بردم هر کدوم یه نظری داشتن
علائمش فقط رفلاکس و اوایل یبوست شدید بود ،به گفته دکتر خودش از دوماه قبل شیر معمولی دادم بهش و همه لبنیات و تخم مرغ و گوشت قرمز تست کردم بدنش اصلا دونه نزد فقط با تخم مرغ و ماست کمی مقعدش قرمز شد که گفت مهم نیست ،اما دو هفته بود تعداد دفعات مدفوعش خیلی زیاد شده بود روزی ۶ بار
بلافاصله بعد شیر پی پی میکرد ،بردم پیش دکتر امیر زمانی و افشین رضایی فر
گفتن آلرژی هست با اینکه دکتر خودش گفت از دندونه اما دکتر زمانی گفت دندون اسهالش سه چهارروزه نهایتا و تا یکسالگی دوباره پپتی بخوره و تخم مرغ و لبنیات حذف
با اینکه هیچچچ علائم پوستی نداشت
واقعاااا ناراحتم نمیدونم چه کنم دیگه خسته شدم از بس دکتر رفتم و اینم بگم که خیلیییی بی اشتها شده بود دکتر گفت بخاطر الرژی،و رفلاکس هست که اذیت میشه و بی میل شده الان دوروز هست پپتی،میدم اشتهاش بهتر شده با میل شیر میخوره خوب غذا میخوره
نمیدونم همه اینا بهم ربط داره یا نه
ولی از اینکه تخم مرغ و لبنیات نخوره اعصابم خورده ،با شیر پپتی مشکلی ندارم چون قبلا هم اینو می‌خورد خوب وزن میگرفت

آلرژی حساسيت به پروتئین گاوی شیرخشک فرزندپروری رفلاکس،کولیک