فشارمو گرفتم خوب بود علت این سنگینی سر چیه 😩😩😩

۷ پاسخ

وای منم دارم میمیرم از سنگینی سر حالم بده ول شده بدنم

منم. اینجوری بودم. بعد یه مدت. کمتر شده

یا از خستگیه یا خواب زیاد
یا از هورموناته

منم همینم واقعا دیگه رومخمه

من یا دوش میگیرم یا سرمو دخترام ماساژ میدن یا ی استامینوفن میخورم البته غذای چرب و سرخ کردنیم رو کم کردمه بهترم نسبت ب اول

مال بارداریه

خودمم هم همینطورم

سوال های مرتبط

مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان لیانا و داداشی مامان لیانا و داداشی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وچهارم بارداری