خانوماااا
لوبیا سبز ضرر نداره؟😐😂💙

۶ پاسخ

اتفاقا عالیه بخور

فک کنم فقط منم ک همه چی میخورم 😐😁

چرا آب هم ضرر داره😑😂

نه خیلیم خوبههه

نه من که هم خورش هم لوبیا پلو باهاش درست میکنم ولی هفته ای یک بار میخورم هروقت هوس کنم

😑😑😑😑

سوال های مرتبط

مامان فندق 🤍 مامان فندق 🤍 هفته هفتم بارداری
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته دوازدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری