۵ پاسخ

میلکازم برای نفخه منم میریزم تو شیر

من بایولاکت میدم

بایولاکت برا نفخ من میدم

خیلی خوبه مثل آب رو اتیش

من ملیکازیم استفاده میکنم برای نفخ و دل درد

سوال های مرتبط

مامان پرواز مامان پرواز ۹ ماهگی
مامان علیسان💋 مامان علیسان💋 ۳ ماهگی