۲ پاسخ

این قطره برای تجزیه لاکتوز شیره که شیر راحت تر هضم بشه و داخل معدشون اذیت نشن و هضم و جذب سریع تر شیر،من گفته روزی چهار بارم میتونی بهش بدی سه قطره ولی من روزی دوبار بیشتر نمی‌دم چون احساس میکنم دل پیچ میشع

واسه نفخه
بمن دکتر گف مواقع نفخ ۷ قطره بریز تو شیرش بزار ده دقیقه بمونه بعد بهش بده ولی به بچم نمیساخت نمیدونم چرا بعدش جیغش میرف تاآسمون بیقرار میشد دیگه خودم قط کردم

سوال های مرتبط