دکتر مقدسه جهانشاهی خوبه خانومای گرگانی

۷ پاسخ

من با ای وی اف باردار شدم پیشش عالی دکتر مهربون

من رفتم پیشش خیلی خوبه عالیه به نظرم بهترین دکتره

فقط تابنده 🤭😍

من تحت نظرششون هستم عالیه

دیگ کم خونه و تیروییدم دارم کمبود ویتامین و اینا هم دارم احتمالا تا اونا درمان نشه فک نکنم بتونم اقدام کنم

اها من دکترم معصومه کابوسیه .کارش عالیه میخای اینجا برو.دکتر جهانشاهی سریع میگه ای وی اف کن😑

منم راجبش شنیدم ک خوبه ولی هنوز قسمت نشد برم پیشش.البته میگن بیشتر ای وی اف ها میرن پیشش

سوال های مرتبط

مامان دایان مامان دایان هفته پنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ونهم بارداری