۲ پاسخ

من دارم میگیره ول میکنه طبیعیبه
وقتی زیاد شد برو بیمارستان دیگه
از هفته های قبل شروع میشه

هفته ام پایینه ۳۶ هفته ۳ روزم

سوال های مرتبط

مامان قطاب مامان مامان قطاب مامان ۹ ماهگی
مامان جوجو ساروین🐣💙 مامان جوجو ساروین🐣💙 ۱۲ ماهگی