سلام خانوما دارم میرم آزمایش امروز 14iuiهستم ..دعا کنید

۱۰ پاسخ

عزیزم منم همین الان آیوآی شدم انشاالله که مثبت بشیم

ایشالا مثبته

برو عزیزم دست خدا پشت و پناهت 😍😍😍

انشاالله مثبتی

ایشالا مثبت

ان شاالله که مثبتی عزیزم 🥹🥹منم فردا باید برم🥲

انشالله خدا دلتو شاد کنه گلم ماهم دعامیکنیم

پناه بر خدا ان شاالله مثبتی عزیزم

عزیزم امیدوارم خدا دلتو شاد کنه و مثبت باشه😍

ان شاءالله که مثبته عزیزم 😍

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🩵💙🩵 مامان آرسام 🩵💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مرضیه مرضیه قصد بارداری
مامان جوجه🐣🩷 مامان جوجه🐣🩷 هفته پانزدهم بارداری
مامان قلب کوچولو🫂🫀 مامان قلب کوچولو🫂🫀 هفته سی‌وهشتم بارداری