مامانا کسی جواب اینو میفهمه؟

تصویر
۶ پاسخ

اگر در سه ماهه اول بارداری این آزمایش رو دادی هموگلبین حداقل باید ۱۱ باشه از اگه سه ماهه دوم انجام دادی ۱۰ و نیم به بالا قابل قبول هست
حتما آزمایش آنتلیز و مشت ادرار رو هم انجام بده چون اگر عفونت ادراری داشته باشی برای بچه خطر داره

کم خونی عزیزم.البته کم.خونت باید ۱۲به بالا باشه،شما ۱۰ هستی

کمی عفونت ادراری داری ، bun کمی پایینه یا زیاد آب خوردی یا کلیه هات زیادی فعالن البته جای نگرانی نیست ، mcv و mch کمی پایینه تالاسمی مینور احیانا نیستین؟
گروه خونی هم Bمثبت

فکر کنم کم خون باشید

همه چی خوبه گروه خونیت هم Bمثبته

اینم جوابش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان حامی مامان حامی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آقا پارسا 👶 مامان آقا پارسا 👶 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته نهم بارداری
مامان محمدصادق مامان محمدصادق ۷ ماهگی
مامان سام و یاس مامان سام و یاس هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ماهلین🩷🌜 مامان ماهلین🩷🌜 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری