۷ پاسخ

منم هم ولی من چون جفتم پایینه

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

ایشالله

دیگه الان بری سونو جنسیت قطعی میگن بهت

پسر بارداری ، منم کمردرد دارم دائم پسرباردارم

ماه های بالاتر بیای خیلی سخت تر میشه ولی به نی نی فک کنی راحت میشه برات

ن عزیزم کاری ب جنسیت ندارع تازه اول راهی هنوز دردا مونده

سوال های مرتبط

مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان عمرکوچلو🥹♥️ مامان عمرکوچلو🥹♥️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه من👼🩵 مامان معجزه من👼🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری