۸ پاسخ

نگران نباش منم لک بینی دارم ایشالا چیزی نیست بهتر بری پیش دکتر برات حتما سونو می نویسه شیاف بهت میده

حتما برو دکتر

برو دکتر احتمالا زیاد بهت شیافت پروژسترون میده

برو دکتر

برو دکتر

به دکترت خبر دادی؟

شیاف بزن برو دکتر

برو دکتر سریع یا به دکترت زنگ بزن ازش بپرس به درمان های بقیه گوش نده

سوال های مرتبط

مامان آلوچه💚🧿 مامان آلوچه💚🧿 ۸ ماهگی
دردونه🫶🏻🥰 دردونه🫶🏻🥰 قصد بارداری
مامان تابان🩷 مامان تابان🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مامان جون مامان مامان جون ۵ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌وپنجم بارداری