دکتر خیلی خوب تو اردبیل کدومن راهنمایی کنیم

۶ پاسخ

به منم بگین میخوام دکترمو عوض کنم دکترم طوبی بود

برای چی میخای گلم دکتر

مریم مهاجری

رکسانا بهرامی

بهم گفت تخمک نداری چند ماه رفتم پیشش ولی هیچی رفتم رشت خدا رو شکر فولیکول ۲۰ داشتم با امپول و دارو امیر اعجم هم رفتم چند بار امپول اینا داد ولی نتیجه نگرفتم امیر اعجم برای کاشت خوبه برای ای وی اف

برای نازایی یا چی؟

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان هفته بیست‌وسوم بارداری