۵ پاسخ

عزیزم بیسکویت سرلاک گندم بگیر خیلی خوبه،کلی مواد مغذی و پروتئین و ویتامین مثل کلسیم و آهن و ویتامین D داره😍👌🏻👌🏻
بدون مواد نگهدارنده و رنگ و طعم دهنده مصنوعی هست عزیزم 😌
به وزن دهی هم کمک می‌کنه🥰

تصویر

مادر و با موز یا خرما قاطی کن برا رقیق شدنش یکمم شیرخ یا شیرخشک قاطی کن خیلی خوشمزه میش

مادر...

من بسکوییت مادر میدم

من مادر میدم

سوال های مرتبط