دنده هام خيلي درد ميكنه چيكاركنم🥺😖😖😣😩

۶ پاسخ

یکم بده شوهرت دست بکشه با روغن نارگیل اینا بهتر میشی ...

بچه جا باز میکنه واسه همین،دنده های منم درد میکنه.جز تحمل و استراحت کاری از دستم بر نمیاد.

تحمل🥲🫠

من از این درد مردم
جز تحمل کاری نمیشه کرد
موقع نشستن لم بده دستاتم بذار بالای سرت
زیادم نشین
نشستن زیاد خوب نیست بیشتر دراز بکش
اینا یکم دردتو کمتر میکنه

تحمل
جابجا شو تکیه بده به چپ یا راست بخواب ببین کدوم راحت تری من ی مدت نشسته میخوابیدم الان بهتر شده ب چپ میتونم بخوابم

منیزیم میخوری؟

سوال های مرتبط

مامان روشنا🩷 مامان روشنا🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان برسام🩵👶🏻 مامان برسام🩵👶🏻 ۱۲ ماهگی
مامان دلین خانوم❤️🥹 مامان دلین خانوم❤️🥹 هفته سی‌وهشتم بارداری