۷ پاسخ

اره خیلی بده🥲🥲

آره طبیعی هفتت بره بالاتر بچه میاد پایین خوب میشی

حالا مال من موقع نشستن یا راه رفتن هم درد میگیره

طبیعیه😔

اره منم همینطورم🙂

اره منم همین جوریم

اره رحم بزرگ شده

سوال های مرتبط

مامان روشنا🩷 مامان روشنا🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان برسام🩵👶🏻 مامان برسام🩵👶🏻 ۱۲ ماهگی