خانوما دنده هام از داخل درد میکنه کمرمم همین طور طبیعیه؟؟😭😭😭

۵ پاسخ

نی نی فشار میاره ب دنده ها منم اینطوریم مخصوصا ولی رو زمین میشینم
کمر هم ک میشکنه نگم برات 😄

آره عزیزم طبیعیه نگران نباش هممون به همین درد دچاریم 🤕🥲

دنده ها ک طبیعه حتما بچت بریچه ولی کمرو نمیدونم

طبیعیه عزیزم

بخاطر اینه عزیزم دنده ها جمع شدن

تصویر

سوال های مرتبط

مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۸ ماهگی
مامان برسام🩵👶🏻 مامان برسام🩵👶🏻 ۱۲ ماهگی
مامان روشنا🩷 مامان روشنا🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان خانوم کوچولو🩷 مامان خانوم کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری