دخترا من خیلی دنده هام درد میکنه طبیعیه؟؟؟🥲🫠

۵ پاسخ

اره واسه من بدترم شده مخصوصا شبا

من فقط درد دنده کشیدم

اخ نگو من درد دنده دارم میمیرم دندهای سمت راستم انگار داره خورد میشه یکم که بشینم یا سرپا باشه از دردش نفسم بند میاد باید دراز بکشم دکترم گفت طبیعیه

دقیقا منم

منم دراز کشیدنی دنده هام درد میکنه🫠

سوال های مرتبط

مامان برسام🩵👶🏻 مامان برسام🩵👶🏻 ۱۲ ماهگی
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۸ ماهگی
مامان خانوم کوچولو🩷 مامان خانوم کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وششم بارداری