۳ پاسخ

به سلامتی چرا تا ۴۰هفته صبر کردی ؟معمولا سزارین تا ۳۸هفته نکه میدارن

بسلامتی ان شاالله گل

سلام به سلامتی و با دلی خوش زایمان کنی جان

سوال های مرتبط

مامان آوا و آریا مامان آوا و آریا ۶ ماهگی
مامان 💗 لیانا 💗 مامان 💗 لیانا 💗 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهیار
….🤍 مامان مهیار ….🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷🩵دوقلوها مامان 🩷🩵دوقلوها ۵ ماهگی