خانما به نظرتون به خوردن تو بارداری بده؟

۹ پاسخ

یه کم سنگین برا معده عزیزم

الان مگه به هست هنوز ک نرسیده

عزیزم مثه کمپوت درستش کن بخور خیلی خوبه

عالیه ولی رنده کن ک راحت بخوری

نه عزیز بد نیست،عالیه.من سر دخترم صبح ها ناشنا به میخوردم حالت تهوعم رو خوب میکرد

😩😩😩

نبابا نی نی خوشگل میشه

نه اتفاقا میگن برای خوشگل شدن بچه خوبه

میوه به؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🩵 مامان جوجه کوچولو🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 💙پستونک‌آبی💙 مامان 💙پستونک‌آبی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ساحل مامان ساحل ۶ ماهگی
مامان یزدان😍🍒 مامان یزدان😍🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان محمدعلی💕 مامان محمدعلی💕 ۳ سالگی
مامان دخترم💗😙 مامان دخترم💗😙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نوک طلا🐣 مامان نوک طلا🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان z💜💫 مامان z💜💫 روزهای ابتدایی تولد