شب شد حالت تهوع گرفتم 😔😪🫠

۸ پاسخ

از شبا متنفرم

عزیزم چه قرصی میخوری برای حالت تهوع ؟؟

منم شبا حالم خیلی بد میشه😭

من همه روزا حالت تهوع

خب برات وفقط شبه برامن صبح وشب نمیفهمه همه موقع دارم

منم نصف شبا گاها تهوع دارم بقیه ساعات نداشتم

دعا کن ما هم این لحظه ها رو تجربه کنیم

سیب بخور

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مارال👧🏻♥️ مامان مارال👧🏻♥️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تیام🐣🩵 مامان تیام🐣🩵 روزهای ابتدایی تولد