رفتم دکتر معاینه کرد گفت قرص فلوکنازول 100هر 12ساعت بخور از وقتی که خوردم سوزش معده گرفتم
الان تو تاپیک ها هم میبینم میگن بیشتر از 3تا دونه نخورین الان چکار کنم؟
برو دکتر دارو میده منم رفتم عفونتم شدید داشت میشد🥴
فقط برو دکتر
من عفونت ادراری و واژن باهم داشتم بهم سفکسیم داد و ی قرص دیگه ک از واژن بزارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.