۳ پاسخ

رفتم دکتر معاینه کرد گفت قرص فلوکنازول 100هر 12ساعت بخور از وقتی که خوردم سوزش معده گرفتم
الان تو تاپیک ها هم میبینم میگن بیشتر از 3تا دونه نخورین الان چکار کنم؟

برو دکتر دارو میده منم رفتم عفونتم شدید داشت میشد🥴

فقط برو دکتر
من عفونت ادراری و واژن باهم داشتم بهم سفکسیم داد و ی قرص دیگه ک از واژن بزارم

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان خانم طلا 🥰💖 مامان خانم طلا 🥰💖 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وششم بارداری