فقط سیب
انجیر بجوشون له کن با دوقاشق روغن زیتون قاطی کن بخور شبا موقع خواب صبحش شکمت کار میکنه آلو بخارام خوبه میوه ام زیاد بخور
فقط فقط آب جوش کل روز مصرف کن بهترین گزینه فلاسک و پر ابجوش کن روزی دوتا فلاسک مصرف کن عالیه 👌👌👌👌
هیچی مثل سالاد کاهو و سس نیست
سلام قشنگم من سیسمونی میفروشمسایت خرید دارم قیمتامخیلی ارزونه سرهمی ۲۰۰ تومن زیر دکمه۱۲۰ ت
اگه خواستی خرید کنی به ای دی زیر تو پیام رسان آیتا پیام بدین تا براتون لینکسایت بفرسته
Karenshopps
من بواسیرم گرفتم از یبوست زیاد تنها چیزی که خوبم کرد هرروز ناشتا خاکشیرو با دوتا لیوان اب میجوشوندم تا بشه یه لیوان مثل اب رو اتیش بود
انجیر برگ زردالو بادمجون اب ولرم ناشتا
انجیر بزار تو گلاب بخور
انجیر خیس خورده
برگ زردالو الو قیصی و کاهو
قرص اهنت بهت نمیسازه برای همین دچار یبوست میشی منم همین بودم به دکترم گفتم عوض کرد راحت شدم
من کم پیش میاد واسم ولی هروقت اینجوری بشم برمیدارم یه کاسه ماست و خیار میخورم خودش خوب میشه 😂
ناشتا سر صبح ۲،۳تا زردالو بخور ببین خوب میشی،یا نصف لیوان شیر سرد بخور
زرد آلو خشک
انجیر رو بجوشون بزار سرد شد با ابش بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.