۸ پاسخ

من از کمردرد بیچاره شدم نمیدونم از بارداریه یااز گودی کمر

من از اولش همینجوری بودم تا الانم بهتر نشدم

ارع عزیزم طبیعیه منم همینجوریم

لامصب دردش خیلی مزخرفه دای

طبیعی

اره هفته های اول این درد هس

منم مثل شمام دقیقا زیر دلم درد میکنه

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان نور خدا مامان نور خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ویکم بارداری