۳ پاسخ

وای خیلی سخته
من بروجردم از تهران دادم شیر برام بیارن😑😑

قیمتی نداره آزمایشش ...کمتر از ۱۰۰ تومن میشه و اینکه اگه حساسیت داشته باشه باید لبنیات نخوری اگه شیر خودتو میدی و اگه شیر خشک میدی باید پپتی باشه

اگرخون داخل مدفوعشه اگ بدنش دون دون زده بیرون یا مدفوع خلطی و کفی ماننده ینی حساسیته حالا بقیه علائمشم سرچ کنی داخل گوگل متوجه میشی نیازی ب آزمایش نی

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت زهرا❤ مامان هدیه حضرت زهرا❤ ۱۵ ماهگی
مامان آیهان🩵💙🧿🧿 مامان آیهان🩵💙🧿🧿 ۳ ماهگی