سلام مامانا
آخرین سونو رو چند هفته باید بریم؟

۴ پاسخ

من ک امروز رفتم سنو وزن دیگ فردا برم پیش دکترم ببینم اون چی میگه
وزنش که نرمال بود

بستگی داره اکثرا همون۳۳ اخریشه ولی اگه وزنگیری بدبوده باشه یا جنین نچرخیده باشه برای طبیعی۳۷هفته سونو اخره

من ۳۷هم ان اس تی دادم هم اخرین سونو

برای من گفته ۳۵ هفته ۳۷ سزارین میشی

سوال های مرتبط

مامان مامان آنیل مامان مامان آنیل ۱ ماهگی
مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد
مامان سوگند خانم مامان سوگند خانم ۱ ماهگی
مامان هلیاو لیانا مامان هلیاو لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا هاکان👶🏻 مامان آقا هاکان👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی