۳ پاسخ

دیگه از اون هفته ضرر هویج گذشته، فقط شکرش رو کم بریز که با خیال راحت بخوری

نوش جون بخور عزیزم فقط ب اندازه

اک قند نداری بخور نشون جونت

سوال های مرتبط

مامان پسرمو دخترم مامان پسرمو دخترم ۱۱ ماهگی
مامان علی👼 مامان علی👼 ۷ ماهگی