مامانا من چرا هی شکمم سفت میشه طبیعیه؟؟

۴ پاسخ

طبیعیه موقع حرکاتش چون جای بچه دیگه تنگ شده

ماه درده اگر انقباظ بدون درد پریودیه نگران نباش ولی اگر درد پریودی .لکه .آب ریزش داشتی برو بیمارستان

انقباض جنینه اگر بدون درده، به شکمت سرما نده و استراحت کن ، دیگه اگر حس میکنی انقباضع به پزشکت بگو

درد داری؟ مثلا هر پنج دقیقه یا ده دقیقه و... همش میگیره ول میکنع؟ اگر اینطوریه که انقباضه

سوال های مرتبط

مامان کوروش مامان کوروش ۹ ماهگی
مامان محمدپارسا مامان محمدپارسا ۷ ماهگی
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد