۴ پاسخ

طبیعیه لگن جا باز میکنه. چرا پس هفده هفته زدی تو گهواره

طبیعیه خوب میشی فردا

من امروزاینجورشدم بماما گفتم گفت 12ساعتی شیاف بذار

نمیدونم من این علائم و نداشتم
ولی فک کنم طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان فندوق💙 مامان فندوق💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهرشاد مامان مهرشاد هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان سویل مامان سویل روزهای ابتدایی تولد
مامان جواهر💎 مامان جواهر💎 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان طنین مامان طنین ۴ ماهگی
مامان جانا مامان جانا هفته بیست‌وششم بارداری