۴ پاسخ

نه ولی ی ماما ب من گفت تحت هیچ شرایطی زایمان طبیعی با اپیدورال رو انجام ندین
میگف اگه قراره از کمر برای زایمان طبیعی بی حس بشین همون بهتر ک سزارین کنید

هیچ تاثیری نداره
طبیعی کلا باید دردشو بکشی

میگم ببخشید شمامشهدی هستین درست؟
میگم مسافرخونه قیمت مناسب کجا گیرمون میاد چندشب بمونیم؟

سلام من ک نداشتم

سوال های مرتبط

مامان رادوین وآبتین❤ مامان رادوین وآبتین❤ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نیکی💕✨ مامان نیکی💕✨ هفته بیست‌ودوم بارداری