ماماناکسی بااپیدورال زایمان کرده

۵ پاسخ

من بدون اپیدورال زایمان کردم بازم خیلی کمر درد داشتم تا چند ماه بعد کم کم خوب شد،باید از دکتر بخوام انجام بده یا بیمارستان؟ تو دولتی انجام میدن یا فقط خصوصی؟

من.

بله من زایمان کردم دو سال پیش خیلی خوبه درد خیلی کم میشه کامل درد از بین نمیره ولی نود درصدش کم میشه طوری که میتونی یه ساعت وسط دردا بخوابی برای بعدش هم خیلی خوبه نه حس درد فشار دادن شکم رو داری نه میفهمی بخیه ت چجوری خورده تا برسی خونه درد بخیه ها شروع میشه راحت میشینی رو رحمت...عوارض هم نداره آقا کلا یه چی بهت بگم بعد از زایمان چه سز چه طبیعی به هر حااااال کمر درد جزو جدا نشدنی خانمهاست چه بخوای چه نخوای اونایی هم که اپیدورال نزدن باز هم کمر دردن

اپیدورال کدومه

دوست من زایمان کرد میگفت خیلی خوب بوده اصلا درد حس نمیکنی وقتی میزنی

سوال های مرتبط