۵ پاسخ

من فرتوژست میزدم اسهال میسدم بهم نمیسازع

شرکتا متفاوته وگرنه یکین

آها ممنون

هیچ فرقی ندارن دوتاش پروژسترون،اونا اسمای شرکتاشونه

سلام هردوشون یکین

سوال های مرتبط

مامان فینگیلی👼 مامان فینگیلی👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نور چشمم...m♥ مامان نور چشمم...m♥ ۲ ماهگی
مامان رمیصا و دوقلوها مامان رمیصا و دوقلوها هفته سی‌وچهارم بارداری