خانوما شیاف فینژست با اکتوژست خیلی فزق داره؟

۱۰ پاسخ

من قبلا فرتیژیست ولی الان کلا اکتوژست

ن فرقی نمیکنه دکتر هر دفه یکی شونا برام مینویسه
یکی از دوستان میگفت اکوژست ها خارجی شونن

منم تا الان اکتو میگرفتم دیشب اینو برام اوردن

فرتیژست ایرانیه
اکتوژست خارجیه

من اکتوژست استفاده میکنم فینژست نمدونم چیه

اکتوژست کوچیک تره و خیلی کم خارج میشه از بدن .من خودم فرژیست میزارم یبار اکتوژست گرفتم دیدم‌وای چقد فرق دارن .اینو که میزارم ی تکون میخورم زرتی میریزه همه😭😭😭

من هم اکتوژست استفاده میکنم

جفتش یکیه شرکتا فرق داره فقط اکتوژست سایزش کوچیکتره کمترچربه اگه گیرت اومد همینو بگیر اگه هم گیرنیومد نگران نباش فرتیژست بگیر

اکتوژست خیلی بهتره

فک کنم اره من اکتوژست استفاده میکنم عالیه هماتومم برطرف شد
مسکن درد و جای بچه رو سفت میکنه

سوال های مرتبط

مامان فینگیلی👼 مامان فینگیلی👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نور چشمم...m♥ مامان نور چشمم...m♥ ۲ ماهگی